Tjenare!

Min mor flyttar till karibien 12e Januari och startar därför en blogg åt henne, för att vi här hemma ska kunna hålla oss uppdaterade om hennes fabulous life på denna vackra ö! Hon flyttar för hennes bror (min morbror) nyss flyttat dit i jobbsyfte och därmed skaffat mamma ett jobb där också! De ska jobba på ett hotell i Guadeloupe som heter Fort Royal.

Det här ska bli så spännande, ni kan ju tänka er hur glad min mamma är just nu?
Men tråkigt också såklart! vi kommer sakna dig här hemma mamma. Hur ska vi klara oss när inte du är här och styr upp :) Men det är kanske dags att komma över den där separationsångesten, jag är ju trots allt 22 år har barn och borde klara mig själv nu?! hehe

Jag önskar dig iaf all lycka där nere och vi kommer att hälsa på alldeles för ofta

//Din äldsta underbara dotter.


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack älskade Thessie...nu kör jag lite test o så, så att jag ska klara detta själv...:)

2010-12-30 @ 19:45:17
URL: http://piagruvander.blogg.se/
Postat av: Annie Brickman (Carina Brickmans dotter)

Hej!

Härligt att höra! Vad ska ni göra av lilla Ludde medan hans matte är borta? Inte kan väl han flytta till Karibien?

Många gramar så här på nyår,

från Luddes lillasyster Lady, storasystern Bonita och mamma Catchy!

Och från familjen Brickman

2010-12-31 @ 17:21:10
URL: http://cannea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0